Centrum Kultury w Gdyni ogłasza konkurs na zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej

Wizualizacja zewnętrzna Konsulatu KulturyCelem Konkursu jest wyłonienie Wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).

Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:

I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.

II etap – wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku, wybór zwycięzcy oraz przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej, zgodnie z zakresem z Załącznika nr 1.

Nagrody:
Nagroda główna – 15000 zł brutto

Terminy:
1. Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
3. Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
4. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
5. Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018

WYNIKI I ETAPU KONKURS

REGULAMIN KONKURSU

Informacje o Centrum Kultury w Gdyni oraz planowanych zmianach – nowa lokalizacja i nazwa instytucji

Wszelkie pytania proszę kierować pod adres: konkurs@ckgdynia.pl

Holwizualizacja sala koncertowa

Możliwość komentowania jest wyłączona.