Wyniki I etapu KONKURSU NA SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ Centrum Kultury w Gdyni

Wizualizacja zewnętrzna Konsulatu KulturyNa konkurs wpłynęło 106 zgłoszeń. Zgodnie z Regulaminem, Jury w składzie: Jarosław Wojciechowski, Karin Moder i Piotr Sobierski do drugiego etapu Konkursu zakwalifikowało następujących autorów:

  • Beton Marta Rowińska
  • Robert Król
  • Wojciech Janicki
  • Paulo Freitas / Flatland Design
  • Olga Cirocka

Uczestnicy drugiego etapu są zobowiązani do przedstawienia 2 koncepcji identyfikacji w zakresie:

• propozycji znaku identyfikacyjnego Organizatora po zmianie nazwy na Gdyńskiego Centrum Kultury w wersji kolorowej oraz monochromatycznej. Logotyp może składać się z sygnetu i nazwy lub samej nazwy,
• propozycji użycia w/w znaków w kontekście papieru firmowego, wizytówki, reklamy prasowej oraz dowolnie wybranego gadżetu promocyjnego.

Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018.

REGULAMIN KONKURSU

Informacje o Centrum Kultury w Gdyni oraz planowanych zmianach – nowa lokalizacja i nazwa instytucji

Wszelkie pytania proszę kierować pod adres: konkurs@ckgdynia.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.